Prázdninová hernička a smyslohrátky v Pohodičce

Prázdninová hernička a smyslohrátky v Pohodičce

Prázdninová hernička a smyslohrátky v Pohodičce

23.08.2024

Poslední prázdninová hernička a smyslohrátky v Pohodičce

Termín: ČTVRTEK 29.8.
Otevřeno máme od 9:30 do 12 h (Můžete přijít kdykoli a odejít také kdykoli)

Pro koho je herna určena? Pro chodící děti, tedy přibližně pro děti 1 – 4 roky.
Co bude pro děti připraveno?

Oblíbené vodní hrátky
Mušličkohraní
Pískohraní
Rybičkohraní a rybaření
Hraní s kinetickým pískem
Modelínování
Rýžohraní
Výtvarničení a další smyslohrátky
Velká herna s lanovkou a lezeckou stěnou

Vnitřní i venkovní aktivity.

Káva, chlazené nápoje a něco dobrého na místě je samozřejmostí.

Vstupné: 250 Kč/ dítě, sourozenci 400 Kč (Platí se na místě. Pouze v hotovosti.)

REZERVACE je nutná zde: https://forms.gle/ZjQeqrX1W3Dn2ZsCA

Cákání, matlání, patlání je dovoleno :-)  
Doporučujeme vzít dětem náhradní oblečení.

Děti jsou pod dozorem dospěláka, který děti doprovází na jednotlivé aktivity a zodpovídá za jejich bezpečnost.
Laskavě žádáme doprovod dětí, aby dohlédli na svá dítka.

Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.